poniedziałek, 27 stycznia 2014

Bransoletka z muliny: jodełka

Cześć. Dzisiaj pokażę krok po kroku jak zrobić łatwą w wykonaniu bransoletkę z muliny we wzorze jodełki :)

Mam już kawałek zrobione bo łatwiej było mi tak pokazać i wytłumaczyć. 

1. Na początek bierzemy 8 nitek (po dwie z jednego koloru) i układamy je tak jak mam to pokazane na zdjęciu, czyli z jednej strony 4 nitki każda innego koloru a z drugiej strony odbicie lustrzane.

2. Bierzemy kolor najbardziej z brzegu (u mnie jest to akurat czarny) i wiążemy na najbliższej nitce supełek prawo zwrotny. 


3. Tak wygląda wykonany już supełek na jednej nitce. Robimy te supełki na kolejnych nitkach cały czas tą samą nitką (czyli tu akurat czarną) aż do środka bransoletki.


4. Tak wyglądają zrobione supełki do środka bransoletki. Teraz zajmiemy się drugą stroną. 


4. Z drugiej strony robimy praktycznie to samo. Tylko supełki nie są już prawo zwrotne tylko lewo zwrotne.


5. Gdy z drugiej strony już zrobimy supełki do środka bransoletki otrzymamy coś takiego:


6. Teraz trzeba te dwie nitki na środku ze sobą połączyć. W tym celu zawiązujemy nitkę z lewej strony na tę z prawej strony supełkiem prawo zwrotnym.

7. Tak wygląda bransoletka po złączeniu. 

Robiąc dalej bransoletkę po prostu powtarzamy cały czas ten sam schemat. W moim przypadku dalej muszę zrobić kolorem białym, potem jasno niebieskim, niebieskim, czarnym. 

Mam nadzieję, że wyjaśniłam wszystko dosyć jasno :)  W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać w komentarzach lub na e-mail: martaskill@wp.pl  Tam, gdzie Wam wygodniej ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz