niedziela, 26 stycznia 2014

Nowe życie bloga

Cześć.

Przez bardzo długi czas nic nie dodawałam na bloga za co przepraszam. Przyznaję się bez bicia, że mi się po prostu nie chciało.

Dzisiaj zmieniłam trochę wygląd mojego bloga, więc zaczyna on swoje nowe, lepsze życie ;P
W najbliższym czasie zamierzam zacząć dodawać filmiki "krok po kroku" z tego co robię czyli w sumie ze wszystkich takich rzeczy typu "zrób to sam". Postaram się być dużo bardziej aktywna tutaj, więc mam nadzieję, że w związku z tym przybędzie czytelników :)

Od czasu ostatniego posta przybyło kilka bransoletek w moim posiadaniu. Niżej znajdziecie ich zdjęcia. 
Niestety zalałam swój kochany aparat i nie chce działać, więc muszę sobie na razie radzić ze swoim starszym (no i trochę gorszym), który robi trochę gorsze jakościowo zdjęcia. 










Skończyłam moją pierwszą bransoletkę z napisem, którą pokazałam kiedyś na blogu ale była dopiero co rozpoczęta. Jak to bywa z pierwszymi bransoletkami oczywiście znaczek & wyszedł mi w drugą stronę xD  


Zrobiłam też dwa breloczki ze sznurków i wyszły nieźle ;D



Tak w ogóle znalazłam dzisiaj w internecie kilka szablonów na bransoletki między innymi ze stron:
Zapraszam do ich odwiedzenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz